2017. január 16., hétfő

Il Volo ajándékba - szinkronicitások -

Karácsonyra megleptem magam,  a legújabb IL Volo dvd-vel, a  Notte Magica-val, s nagy  örömöm telik azóta  is  nézésben, hallgatásában. Így legalább ha már arra nincs mód, hogy  megnézhessem őket  itt Budapesten, legalább felvételről  láthatom a koncertjüket ,akár a tv-men is.
 
Már az első megnézésekor arra  gondoltam, hogy milyen jó lenne  ezt megosztani K-val, akivel a távolság miatt mamár csak telefonon beszélünk. De halogattam, hogy majd elmegyek és  elviszem neki,  ez azonban legközelebb májusban fog   bekövetkezni. Gondoltam egy nagyot és merészet, s online megvásároltam, s az ő címét adtam meg  postázási  címnek. Így megérkezik hozzá  hamarosan remélem. Egy teljes és varázslatos  koncertfelvétel. remélem örömét leli majd  benne Ő is.
Izgalommal  várom- bár  a postai szolgáltatást ismerve ez talán hetekbe is telik majd -, hogy  örül-e majd  a kedvenceimnek Ő is.
 
Eközben a Jung-i szinkronicitás  duplán is belépett újra a történések folyamatába- bár azok egymástól függetlenek a térben- de időben nagyon is  összecsengenek.
 
Egy  olasz család- nagycsalád
- gyerekei is ajándéknak találták ki  édesanyjuknak,
az Il Volo énekesinek fellépését  -
amely a  C'e Posta Per te c. műsor  legutóbbi adásában
 - 2 nappal ezelőtt -meg is valósult.
 
 
 S amiről én - a szinkronicitás elvét  követve, megint csak lemaradtam,  csakúgy mint két hónappal ezelőtt egy másik tv-s műsorban való  fellépésükről. Igaz akkor még nem volt  olasz csatornám a tv adóim sorában, most meg éppen mást néztem, pedig szoktam nézni az adott műsort is. :-( Így csak a yuotube-ról értesültem  róla, másnap  hogy volt. https://youtu.be/FJAzbTc06gg Viszont ott szerencsére   fenn van  a teljes   adás,   -igaz többszöri  meghallgatás, és szorgos  szótározás után- már azt is  tudom, hogy miért Ők voltak az ajándékok- 
 
Olasztanulásomat  nagyban motiválja ez a műsor is, C'e Posta Per te ,mert egy  olyan kultúrát közvetít amiben helye van az érzelmeknek. A szeretetnek, a bánatnak, olykor  a dacnak , elhárításnak. Mindez viszont jól moderálva.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...