2016. november 17., csütörtök

Boríték csak sorszámra!

Közepes méretű borítékra  volt szükségem, s gondoltam, hogy akkor  ezt a postán működő posta-boltban  tudom a legkönnyebben   beszerezni. Előttem épp fizetett az előző vásárló, s gondoltam milyen szerencse, hamar   meg tudom venni amiért jöttem.
 
Odalépve a pulthoz, kérdezem, hogy közepes méretű borítékot lehet-e  venni ?  Az a válaszból nem derült ki, hogy  van-e, mert a válasz annyi volt , hogy menjek sorszámot húzni, és a  6-os gombot nyomjam meg. Nem akartam hinni a fülemnek. Egyetlen egy darab  borítékot akarok venni, és  sorszámot kell húznom érte? Földbegyökerezett lábbal állva  , visszakérdeztem, hogy 1 borítékért sorszámot kell húznom? Ez komoly? Mondta  hölgy, hogy Ő nem akar senkivel sem veszekedni, húzzak sorszámot! Beláttam   mese nincs, sorszámot  kell húznom.   Mondjuk annak örültem, hogy legalább  nem akar velem veszekedni az eladó, én sem a veszekedésért jöttem be a boltjába, hanem egy db borítékért.
 
Kibattyogtam, húztam sorszámot, a 6006-ost, s hamár úgyis  várnom kell, míg megjelenik majd a kivetítőn, elolvastam, mire is vonatkozik a sorszámom.  A következőkre: postai  értékcikkek, okmánybélyeg , hírlap, buszjegy. Csupa olyan  dologra, amiből a boltban semmi sem volt  látható a vásárlóknak. A látható termékek  a következők voltak,  kifestők, mesekönyvek, dvd-ék, édességek , cukorkák, kekszek, üdítők, feliratos tollak, társajátékok, s mindenféle apróságok.
 
Míg én sorszámom megjelenésére  vártam, (Kb. 5 percet) addig a következő vásárló, SORSZÁM NÉLKÜL!  szépen bevásárolt ezekből, a kisfiával. Nézegettek, válogattak,  kétszer is fizettek. Igaz , Ők nem vettek egytelen borítékot vagy más  postához kapcsolódó  terméket.
 
Megjelent a számom, bementem a boltba újra, s hölgy  megkérdezte, hogy a közepes méretű borítékot kérem-e? Azért az jó, hogy emlékezett rá., mit is akartam venni 5 perccel korábban sorszámtalanul. - Igen , 1-et kérek. 10 Ft. válaszolta. Megkötöttük az üzletet,  de azért elég  feldúltnak éreztem magam, úgy hogy inkább nem szálltam buszra, hanem legyalogoltam hazáig azt a két és fél kilómétert, hogy kijárjam magamból az iménti abszurditásélményt.
 
A posta saját boltjában minden  termék megvásárolható sorszám nélkül, amihez nincs postai kapcsolat, de a levelezéssel, csomagfeladással kapcsolatos termékekért  sorszámot kell váltani. Biztos van logika benne, csak én még nem találtam rá.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...