2016. május 8., vasárnap

Antonio del Sordo gitárművész és Massimo Bolognini képzőművész

Nagyon jó kis albumot találtam Tőle   net-en
S egyébként is  igazán megnyerő  egyéniség.
Elmondása  szerint 360 fokos  az érdeklődése és  repertoárja is.  Klasszikus  gitár szakon végzett a konzervatóriumban, de  minden műfaj érdekli, s ennek  számos  példáját  be is mutatta előadásában.
Örülök, hogy   a Marche régió bemutatkozásán , hallgathattam,
láthattam  élőben zenélni. Nagyon jó élmény volt,.
 
 
 
Google play hozzáféréssel  igazán  jó kis koncertélményt  varázsolhatunk magunknak
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mini kiállítás is  kapcsolódott a Marche  tartomány bemutatkozásának programjához.  Massimo Bolognini képzőművész munkáiból:

Bemutató szórólapja alapján , tartományában több középületet  díszítik alkotásai és
Comune di Numana falucska sétáló utcáját.

Díjakban és  jó kritikákban sem szűkölködik  szűkebb és tágabb környezetében.
 
Teljesen  elbűvöl, hogy  képeire   ráapplikálta  a tengerpart apró kavicsait, érezhető, tapintható közelségbe  hozva azt.  Ha a településen készült   fényképeket  nézegetem ugyanezek a kavicsok, kövek,  tiszta  színek köszönnek vissza, mint Massimo Bolognini  alkotásain. A   valódi táj pillanatainak kortalanná válása érzetét   adják                 
 nekem a képei.  Jó elmerülni benne.


 


 
 Numana falu  egyébként 2015-ben elnyerte a környezetvédők egyik legrangosabb elismerést a kék zászló díjat, tiszta tengerpartjért.

Numana Olaszország:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...