2015. október 25., vasárnap

" Nyers a modorom..."

mondja bocsánatkérőn az árúfeltöltő hölgy mellettem, de úgy bánnak  velünk mint a rabszolgákkal, miután  pár másodperccel korábban :  a kettő együtt van, ne  szedje szét!  utasítással helyretett.
 
 Szülinapi  meglepetés tortánkhoz keresgéltem díszítőket, s a kistasakos  naranyhéj forgácsokat  ábrázoló kép alapján úgy gondoltam, na  ez jó lesz., De nincs kettőre  szükségem. gondoltam, s hogy ahogy  sütőporból, vaniliás cukorból lehet 1-1-t venni, ebből is. S bizony  ketté vettem a tasakokat. Ekkor lépett közbe  figyelmeztetésével a mellettem pakolgató  bolti alkalamazott. .
 
Bár én egyáltalán nem  bántódtam  meg , megszoktam már  régen, hogy vannak  mogorva   bolti dolgozók, meg persze kedvesek is, Többnyire azért az utóbbi hatások érnek, hiszem önkiszolgálás lévén,  jobbára  csak  a pénztárnál kerülök kapcsolatba  velük. Tapasztalom nem egyszer, hogy betegen,-alig élve-  ülnek a pénztárban, nem mervén szólni / betegállományba  menni. Amíg csak  bírják húzzák az időt. Egy is láz, rosszullét nem  elég ok arra, hogy  hiányozzanak a munkából, mert a  főnökök nem örülnek, s könnyen eltanácsolják a dolgozót. Munka  márpedig kell, mert élni kell. Így tehát  nem is vettem zokon az iménti  figyelemeztetést  , sőt megköszöntem, hiszen  végülis én járok  jobban., ha  az adott pénzért  2 tasakkal kapok.S talán mert látta rajtam , hogy  tényleg nem bántódtam meg,  folytatta is mondatát." Sajnálom, hogy ráripakodtam magára, de úgy bánnak velünk mint a  rabszolgákkal, s az ember már elfeljti, hogy miért is van itt. Elege  van embernek. 
 
 -Nincs semmi probléma részemről, nyugtatgattam, végül is   így még jobban is járok.  Legyen azért  jó napja!," és sietősre  fogtam a lépéseimet, mert  a torta elkészítéséhez idő kell, s abból most nem  áll rendelkezésemre  elég. Hazafelé menet elképzelem, hogy milyen szép lesz majd a sok kunkori  narancs-csík , amit a kép  mutat, a tasakon, a tortánk  tetején.
 
Időben sikerült is  elkészülni, már csak az áhított narancs -csíkok  hiányoztak a tetejéről, így  óvatosan  kibontottam a  tasakot, de narancs-csíkoknak nyoma  sem volt. Porrá őrölt narancshéjat tartalmazott a csomag. Csalódásom óriási volt. Most tényleg  megbántva, becsapva éreztem magam. Pedig nincs okom rá, a tasakon egyértelműen fel van tüntetve:" Reszelt  narancshéj" .
 
 Hát igen, én a képnek  hittem. El sem olvastam az írást.... Így csak megszórva  a torta tetejét, kis  narancsillattal bővítve  került asztalra a szülinapi torta. Azárt  elfogyott, de  nekem változatlanul hiányzott a  tetejére képzelt  narancscsíkok erdeje
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...