2015. október 31., szombat

- Maga mit fényképez ott!?

mordult rám  bő 10 méterről egy  korombeli  hölgy, az utcán.
-Megmutatom  válaszoltam, de mikor  mellé értem, már nem is érdekelte.
Pedig örültem volna ha megnézni azt a  csodás  nyárfát, a fényképemen-   aminek-mint kiderült  a beszélgetésünkből, a közelében lakik . Meg a fantasztikus  felhőpamacsokat amiket épp akkor   rögzítettem  mikor  rám szólt.
- Erre  lakik? kérdezte beszélgetés indítóként.
- Igen,  pár házzal arrébb.
- Nincs ott véletlenül eladó lakás? Kényszerűségből jöttem ide, és csak másfél szobám van. A 86 m2 után, ez nagyon kicsi. Ugyanakkor  nagyon megszerettem ezt a helyet! fűzte  tovább. Eladtam lakásomat a Sas hegyen. Vettem belőle egy lakást a fiamnak meg ezt a picit magamnak. Gyorsan kellett  dönteni, mert csak 2 hét volt a kiköltözésemre. Így  kerültem ide. De itt is maradnék, nagyon jó ez a hely, csakhát nagyobb  kellene.
 
Akkor most már értem   -nyugtázom magamban, hogy miért   mordult rám az imént. A Sas-hegy  Buda legelittebb része, nemcsak  természetvédelmi területe miatt. Még a legendás Rózsa domb sem annyira zárt, az idegent kitaszítani akaró  terület. Igaz jóval nagyobb is, ott nem jut minden utcára  figyelő szem.
 
Régen sétáltam párszor a Sas hegyen, tényleg az az érzésem volt, mintha  valami tiltott területen járnék, -holott csak az utcákon  sétáltam- , de minden  felől gyanakvó pillantásokat éreztem. Rámförmedőmben megmaradt  az ottani beidegződés. Számonkérhetők az arra járók.
Azért jól elbeszélgettünk. szörnyűlködött a társasházunkban lévő  lakások m2 árain .:-) Nyílván a Sas hegy árai után........ meg azon, hogy ennek ellenére a  kis lakások olyan gyorsan elkelnek, hogy a hírdetéseknek  megmelegedni sincs idejük. A nagyobbaktól, meg nem igen válnak  meg tulajdonosai. örülnek, hogy megszerezték.
Így  maradtunk abban. hogy nincs más, ha  valóban  nagyobba  akar  költözni  néznie  kell  naponta a hírdetéseket.
 
 

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...