2015. augusztus 18., kedd

Angyal u. IX.ker.

Sokszor, sok felől hallottam  már az elmúlt évtizedben, hogy a  IX. kerület  megújult, megszépült. Kiesik útvonalaimból, így csak elhittem amiket  hallottam. Utam azonban  most erre vezetett. S  ha már erre  jártam   fényképeztem is egy kis részletet   belőle. Persze nyílván sokat jelent, hogy  a Nap sütött- akkor még jó melegen- s barátságosnak,   patinás város hangulatúnak találtam. A földszinti  részenken több kávézó, mini  reggeliző boltocska   található. Láthatóan  a betérők ismerősök voltak.
Külön kis  világ,  az biztos. Meglepően csendes is, pedig alig 70 méterre,  zajong  a város  autó és  villamos   hálózata,  ide  mégsem hallatszott be egyetlen  hang sem.
 
 

A MATÁV-os reklámmal befestett  tűzfal a gyerekekhez szól- gondolom, amúgy meg  a Tűzoltó u. gyermekkórház parkolójának  egyik oldala is egyben


Megfordulva  az utca  továbbra is  hívógató kedves  , hangulatos részt mutat  magából
 
Kis  szállodával, ahol  valószínűleg  tényleg jól , és  csenddel  körülvéve  lehet kipihenni a városnézés   élménysokaságát
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...