2015. június 14., vasárnap

A 7-es busz meglepetése

Engem eddig valahogy elkerült   pont az a 7-es busz, amelyre  belülre , az  egész buszon  végighaladó reklámbélést helyeztek. 
Nem igen merengek a  buszon utazva annak mennyezetének és padlójának színében. Általában nincs rajta mit  nézni, egyforma  világos szürke, csak  a fogódzkodók adnak  némi  felüdülését  világoszöld, vagy narancs vagy élénk sárga színükkel. 
Legfeljebb, hogy nyitva  van-e  a tetőablak ebben a melegben  -a régebbieken, amelyeken még nincs   légkondicionáló -

 Így eltartott egy két  másodpercig  amíg  felfogtam a meglepetést! :-)





 Persze  rögtön  elővettem a  fényképezőmet, - meg kell örökíteni,  ezt a  vidám, a szürkeségből kizökkentő  ötletet, megoldást, amivel megcéloztak minket utazókat ! Abszolút jókedvre  derítő, üdítő színfoltja  az utazásnak. 
Az unokák aztán   elkezdenek  történetet  kitalálni a   térélménybe, s  mások is inspirálva érzik magukat,  fotózásom után, hogy telefonjaikkal megörökítsék   7-es  buszos élményüket :-)

Milyen jó lenne ősszel,  színes avaros padlón,  az oldalkon sárguló, pirosuló  fák képeivel utazni, a megúnhatatlan  kék éggel a fejünk felett. Télen valami  jó  szánkózós, síelős  tájban, , tavasszal meg virágok közt. Csak az ég kékje  legyen állandó. 
Mikor még dolgoztam a téli hónapokban sokszor heteken át   nem láttam  a nappali égboltot, mert  reggel  sötétben indultam és  délután már sötétben értem haza.  A munkahelyem terme , meg É-Ny-ra és   fákra   "nézett" Természetes fény , még  véletlenül sem  térhetett be. oda.  De vágytam akkor egy kis égbolt élményre  , akár  felhősre is, csak a  szabadban lehessek! Egy ilyen  virtuális égbolttal is  hosszan boldog lettem  volna  :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...