2015. április 11., szombat

Okostelefon vásárlásom

Bő 10 éves  mobilom  az utóbbi időben párszor  önkényesen kikapcsolta magát. S persze mindig a legrosszabbkor. Így  elhatároztam, hogy  veszek egy új telefont.

Aztán  halogattam a megvalósítását még hónapokig, mígnem legnagyobb  unokám  okostelefonját kellett a szervízbe  vinnem, s ott megláttam  álmaim  mobilját. Karcsú volt, kecses, s legfőképp  hófehér. Úgy éreztem, hogy  utána kell néznem telefonproblémám orvoslásának. Precizebben annak, hogy hogyan lehetne  nekem  meg az a bizonyos  Samsung,  álom mobilom?

 Persze olyan árban volt amire mégcsak gondolni sem  gondolok, így az alacsonyabb árfekvésű Samsung-ok közül  választottam magamnak egyet. S interneten kersztül meg is rendeltem, igazán jó kondíciókkal. A szállítás is pontos volt, viszont átvételkor  derült ki, hogy a régi telefonszámomat nem hozhatom  magammal  benne.

Így bontalanul  vissza a  feladóhoz  lett  a vége,  s mivel magam voltam  a  "postás is"  a megnevezett T.pontba vittem, s elkezdtem érdeklődni  az irányba, hogy miként lehetne   nekem mégis  okostelefonom (FEHÉR), a régi számommal?
 
Volt megoldás, készülékekből is   elég széles  választékkal a telefonokat illletően,  megfelő  díjcsomaggal az én igényemnek, szokásomnak, úgyhogy csak  ki kellett választani , hogy melyik készülék legyen!  Kaptam egy jó fényképes  ismertetőt is  a telefonokról, amelyeket jól áttanyulmányoztam, s végül 3  készülék maradt a listámom.

Másnap  az üzletben  a választottakat  kézbe is vettem, hogy érzésre  tudjak  dönteni, melyik a leginkább kézreálló? Volt  Samsung is , igaz nem az eredeti rajongásom tárgya, s két másik gyártmány még.
Először  a NOKIA-t vettem  kézbe, s  azonnal azt érzetem, hogy  vonz valmiért. Megnéztem a másik kettőt is , de  nem volt kapcsolat köztem és köztük, Így végül a Nokia  mellett döntöttem. Természetesen fehér színben.
 
Aztán mikor  pár napja a  tulajdonomban volt, úgy éreztem, hogy melléfogtam. Kicsit  nagy, ,jobb lett volna  talán mégis  valamelyik   másik. 

Két hét  múlva azonban  óriási változás  állt  be, a telefonom megítélését illetően.
 
Sétálgattam. Épp elkezdtek a barkavirágzatú bokrok  nyílni, s nem volt nálam a fényképezőgépem, hogy megörökíthessem magamnak. Ekkor  próbáltam ki  előszőr  a mobilom fényképzőgépes  részét.
S  mikor  a számítógépre áttettem a képeket, s a nagy monitoron megnéztem  milyenek is a képek? ... igencsak meglepődtem. Olyan képeket készített a telefonom, amire a fényképezőképem nem képes!
 
S  rögtön tudatosult bennem, hogy  vettem egy  szuper jó  fényképezőgépet, ami  mellesleg telefonként is használható !
 

 
 

 

1 megjegyzés:

Szegő Anna írta...

Átvettem az Araratba, egy kis felvezető szöveggel kiegészítettem. Köszönöm az apropót.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...