2015. március 3., kedd

Felhőkeretes ablak az égre

Ma mikor  felnéztem az égre  Presser Gábor  zenéje  jutott eszembe. Egy  talán kevésbé ismert, de nekem  a legnagyobb kedvencem. Így utólag büszkeséggel tölt el, hogy a  kiadás  évében megvettem már. Nem kimondottam  Presser  zenéjét keresve,  a hanglemezboltban, csak ráakadtam és azonnal rabul ejtett.


Ennek már 33 éve. S hihetetlenül friss, újszerű, s egyben időtálló azóta is. Egy nagy összefüggő folyam, nem tudok belőle egyetlen részletet  kiragadni. Így egyben, egy nagy utazás.


S persze a többi is  !

1 megjegyzés:

Szegő Anna írta...

Presszer Gáborral összecsengünk, engem legutóbb a Ringasd el magad és társai érintettek meg, ki tudja, hanyadszorra, újra meg újra. A felhő meg mindig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...