2015. február 22., vasárnap

Az esetek megkétszereződése virágokkal (C.G. Jung)

Teljesen  váratlanul  egymás utáni  két napon   virágot kaptam.
Az  adományozók sem ismerik  egymást, bár  egy  közös vonásuk  van, mindkettőjüknek gyermeke mozgásban korlátozott.  S még egy közös   aspeskutasa   van a  ajándékaiknak, a  virág  fajtája. Mindketten egy  kis  mini cserépbeben  élő,   krókusszal ajándékoztak meg.








A szobahársamat visszavágtam  pár hete, hogy  kicsit  tömörebben  hozza  leveleit. Elég nehezen  tért  magához a sokkból- ( valójában nem szeretem a virágaimat   rendszabályozni,  de sajnos  nem fért el  szétterülő ágaival   (pici lakásomban). S mikor  elkezdte  új ágait   növeszteni, a mellette  lévő,  télen sok levelét  ledobó  koposz   növényem is  új életre  kelt.  Mintha  csak összebeszéltek  volna, S olyan  helyeken hozott új leveleket amire már  is számítottam.. E két  növényem  tavasztól késő  őszig a teraszomon élvezi a jó levegőt, a tél mindig negy megpróbáltatás számukra.




 S hogy  folytassam az estek  megkétszereződését, korábban  legidősebb unokámtól több hónap eltéréssel  kaptam két   ajándék  fácskát, amelyet Ő készített   A soha nem  hervadó  , csillogó  fácskák azóta is díszei lakásomnak

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...