2015. január 4., vasárnap

Fények- és felhők



Suhannak a  felhők felettem
beleszédülök,
ahogy nézem.

Úsznak és  színesednek
 el-el takarják  a Napot
Különböző magasságokban
egymás alatt-fölött

Ha kibukkan,
melegíti arcom,
ereje van,
tavasz érzetű öröm




Már  reggel  úgy indult a nap, hogy  a fényképezőgépet kaptam először  a kezembe, mert oly csodás volt a felhők közül kibukkanó napfény, hogy  meg kellett örökítenem. verset is kerestem hozzá rögvest.


S aztán jött a hír, hogy március 15- ig, még  nyitva  az áruházak.
Séta, kikapcsolódás, tervezgetés  egyszerre . A dolgozóknak meg biztos  megélhetés. Ami a legfontosabb  a  mai  világban. Saját bőrén érzi mindenki, a fenyegetettséget, hogy mi lesz ha  ő kerül az elbocsájtás sorsára. 
Örülnek a nézelődő vásárlóknak is mert  aki nézelődik előbb utóbb meg is vesz valamit. S akkor nekik van bér, megélhetés a családnak. 
Én sem  mentem másért,  nem vagyok valami nagy vásárló erő. Ötször is meggondolom, hogy megvegyem-e  amire vágyom. Tényleg szükségem van-e rá?  Van- e olcsóbb megoldás?  
Végül vettem egy papucsot  IKEA-st .Kellett is már csak halogattam, de ma  megajándékoztam magam vele.




1 megjegyzés:

Szegő Anna írta...

A felhők. Sokszor meghatározói a tájnak. Lehetetlen nem észrevenni őket. Úton Tata felé az ég egybe ért helyenként a földdel, a felhők súrolták a főldet. Gyönyörű volt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...