2014. december 15., hétfő

Az idei kedvenceim








Március 4.( nagyapám születésnapja.) 
Olyan nekem mint egy festmény ez a kép. 
Az ég szürkés hátterével a fák sora oly szép egységet alkot, amit csak  a természet  tud   létrehozni 

------------------------------------------------




Március 22. 
Tobzódnak a fák , bokrok, pille-könnyű,  tavaszi öltözetükben

---------------------------------------------------




július 6.

Nyári kedvencem. Mintha egy hatalmas  kéz tartaná a lombkoronát!

------------------------------------------------





október 14.

Mint egy óriás, színes , őszi levél

--------------------------------------------


2 megjegyzés:

Szegő Anna írta...

Én is szeretem a fákat, bokrokat, oda vagyok a természetért, a szép tájakért, hegyekért, szinte mindegy is, hogy mi, csak kinn legyen, zöld, berna, piros, sárga, színes legyen, bármelyik évszakban. Nincs kedvenc, ill. millió kedvenc van, ezért aztán sosem elég a bejárásuk, ismételt felkeresésük, új helyek felfedezése. Kifogyhatatlan, megunhatatlan a természet, hál' Istennek.

Zsuzsa Kóra írta...

Nagyon oda vagyok a fákért, talán jobban mint a virágokért. Kovácsiban sokféle fánk volt. Mindegyikért fáj a mai napig a szívem. Egy fiatal házaspár házaspár vette meg akkor a házat (30 év körüliek lehettek, s első ténykedésük között volt a fák kivágatása-és a kert tujásítása. Diófák, kiváló alma , cseresznye, meggy és szilva és körtefák estek áldozatul a kor divatjának. No meg a kút. Ezeket a mai napig nem vagyok képes felfogni. Persze tudom, hogy semmi közöm hozzá. Mindenki azt csinál a kertjében és kertjével amit akar.De ez jelentősen hozzájárul, hogy nagyon ritkán megyek Kovácsiba a volt házunk közelébe meg aztán még annyira sem. Holott már mások lakják, nem azok akiknek eladtam, s a két fenyőfa meg a japánbirs bokor még megvan -remélem- Évekig sirattam a kertemet. nem is a házat, hanem a kertet. Aztán készítettem hónapok munkájával egy mandalát. nagyot 1 m szer 1 m-eset. kittem a falamra. Akkor sikerült valahogy megnyugodnom, elengednem a fájdalmamat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...