2014. október 13., hétfő

Nagymamám

Nagykovácsi  gyakran álmaim színtere, hiába múlt el már 16 év is az óta, hogy ott éltem. Igaz az a pár év híján fél évszászad elég jelentős idővallum is. Sokszor van  álmomban, hogy  valamelyik utcáján  megyek, vagy épp az iskolában  tanítok, de leggyakrabban a házban - kertben történnek  az események. S  a nagymamám is gyakran fontos része  az álomnak. Minap is haza szaladtam álmomban valamilyen iskolai értekezletről, hogy megnézzem jól van-e? (akkor már nem is élt, mikor én ott tanítottam ) Anyámról jóval ritkábban, nagyapámról meg  talán csak egyszer-kétszer álmodtam mióta elment, A nagymamámról viszont évente  többször is, pedig csaknem 40 éve már, hogy fenntről nézi a lenti világot, s  egyengeti az életemet továbbra is,- azt hiszem-.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...