2014. július 20., vasárnap

Új technológiám



Késő estébe nyúlt a lekvárfőzésem, s még  közel sem volt kész, kellett volna még bő 2 óra.  Úgy  döntöttem, lesz ami lesz majd  másnap folytatom. A tűzhely  szélére  húztam a  lekváros  fazekat, nem fedtem le semmivel, hagytam szabadon párologni.

Másnap  reggel mikor  megszemléltem, hogy mi lett  az így magára  hagyott  baracklekvárommal, tökéletes állagú  lekvárt láttam a  fazékban. Persze logikus , hogy a kihülés folyamatában elpárolgott belőle  a felesleges  víz, csakhát a befőzést nem hagytam eddig még sosem félbe. Így erre a nagyszerű , és sok könnyebbséget adó  "felfedezésre"  csak most tettem szert. De ezentúl,  csak így  fogok lekvárt készíteni, az biztos.

Mennyivel jobb reggel, frissen,  egyszer  jól felforralni és rögtön üvegekbe  tölteni, mint este  fáradtan alig várni, hogy készen legyek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...