2014. július 23., szerda

tárgynyeremények


 Károly zsebében ott a pánikgomb, biztonsági őrként - egyetlen eszköze a nem kívánatos látogatók ellen –
Megszokták már az emberek, hogy zsebre dugott kézzel tájékoztat, beszélget velük.

-      Elkezdődtek a szabadságolások?

-      Igen, sok a gyerekes anyuka, most vannak a legtöbben otthon. Ha nyerek a lottón egy négyest, akkor én is elmegyek két hétre szabadságra!

-      S ha nem nyer?

-      Akkor nem megyek!

-      Mennyi most a várható nyeremény?

-      Nyolcvan millióról szokott indulni az ötös.

-      Hány szelvénnyel játszik?

-      Csak eggyel, meg időnkét tipp- mix-el. A múlt héten a húgom segített az ablakokat megtisztítani, függönyöket kimosni. Én meg épp a tipp- mix-el mentem a lottózóba. Mondta, hogy töltsek ki neki is egyet! A számok között volt a tizenhárom és negyvenegy. Mondom neki, ezeket a legutóbbinál kihúzták. Most biztos nem lesz. De ragaszkodott hozzá, így ezeket is beírtam. S kihúzták újra!  Nyolcszáz Ft. volt nyereménye.

-      Magának mi volt a legnagyobb nyereménye?

-      A hetvenes években volt egy négyesem. Kicsempéztük a fürdőszobát, felújítottuk belőle a  lakást. Negyvenezer Ft volt, egy évi fizetésnek felelt meg. Gyorsan elment.

-      Most arányaiban mennyi a négyes találat értéke?

-      Körülbelül ugyanannyi. Másfél millió Ft.

-      A családunknak volt a ‘60-as években egy tárgynyereménye.  Egy táskarádió. Elemes volt, nagy újdonságnak számított akkor. Szerettem a formáját, a hangját, s azt, hogy mobilizálható. Sajnálom, hogy nincs már meg.

-      Egyszer a munkatársammal közösen nekünk is volt egy tárgynyereményünk, egy szobabútor. A kollégám mondta, hogy kifizeti nekem havonta az én részemet. Húszezer Ft volt aa telejes értéke. Havonta ezer forintjával a tízezer forintot. A következő hónapban, a fizetésnap előtt egy nappal elütötte a villamos. Ott maradt a felesége két gyerekkel. Kértem volna tőle? Dehogy. Még egyszer volt egy tárgynyereményem, egy televízió. Ez a 80-as évek elején . Nekünk már volt tv-nk, a testvéremének meg nem. Így nekik adtam

Sok beszélgetőpartnere van. Így jóérzéssel zárhatja napjait, akkor is, ha úgy gondolja, aki csórónak született az is marad. Múlt héten járt le, a fiának részletre vett autó 5 éves kölcsöne, amit ő fizetett. Húszezer Ft-jával havonta. Így kicsit könnyebb. Talán pár év múlva egy nyaralásra is futja majd- reménykedik
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...