2014. június 11., szerda

A legfurább autó amit valaha is láttam

reggel suhant el a Fő utcán előttem. Először csak a színe  tűnt fel egységes  mély mohazöldjével. Majd  rájöttem, hogy  nem csupán terep színű volt (foltok nélkül), hanem az egész kisteherautó - orrától a hátáig-  , minden  négyzet centimétere fűvel volt borítva. Még lebegtek is kicsit a hosszabb szálak a szélben. Úgy tűnt mintha  az autó vázára lenne  ragasztva  az egész. Az is lehet, hogy  mű fű sávokból állt. Ezt gyors elhaladta alatt nem tudtam megállapítani.
A vezető melletti utas, meg  vidáman kiköszönt a buszmegállóban várakozók egyikének.  

Sajnos nem tudtam lefényképezni -e különlegs  járművet, mert mire  elővettem
a  gépet, már  messzire  járt.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...