2014. április 6., vasárnap

Mindketten meglepődtünk

Korán indultam sétálni tegnap,  s megvolt a  jutalma is! Van egy kis patakocska a közelben, amiben még  a legnagyobb szárazság idején s csordogál valamennyi víz. Csak gyalogúton  közelíthető meg , s  a híd ami átvezet rajta bár jó masszív, de  láthatóan "házik  készítésű". Nem  volt még távolban sem  autó zaj, csak  a madarak csipogása  hallatszott.
 
Elmerülve  baktattam a zöldellő, ébredő  város felé. A hídra lépve, víz csobogás hangjára lettem  figyelmes, ami meglehetősen szokatlan volt  a jól ismert  csendesen  folydogáló víz esetében. Körülnéztem, hogy mi okozhatja ezt a hangot, s   akkor  vettem észre, hogy egy fiatal  vadkacsa "lapátol" a  sekély  vízben.  Mindketten  meglepődtünk  azt hiszem. Szerencsére  a fényképező gépem  kéznél  volt, így megörökítettem e  váratlan találkozás


 
Egyébként is  jól kezdődött a nap.
A NAP "ráült" házetőre,bíborba öltöztetve  az eget
 
t

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...