2014. január 29., szerda

Sentiment's

Budaörs szívében egy  valóságos ékszerdoboz a Sentiment's névre  keresztelt  üzlet.
 
 
Sokszor elmentem már előtte, viszont tegnap úgy döntöttem be is  megyek, hogy megismerkedjem kínálatával.
Az első pillanatban rabul ejtődtem. Akár hova néztem minden zegében-zugában csodaszép tárgyakra leltem.
Különleges hangulata és árúkínálata van ennek  a kívülről parányinak tűnő üzletnek.
Belépve viszont  a meghittség,  otthonérzés  hat az emberre, az egymásba  nyíló kisebb terekből végül is, egy  elég nagy  üzlet   tárul az ember elé. Apró részeletekben, finoman.
 
A hölgy,  ki  köszönésemet, jöttömet fogadta - történetesen a tulajdonos anyukája- oly  szívélyesen, kedvesen beszélt az üzlet kínálatáról, hogy azonnal éreztem, nekem sokkal többet  meg kell tudnom erről a kivételes helyről, mint amit látok a szemeimmel.
 
S nem csalódtam. Az érzések elég biztos iránytűk a ember életében.
 
 
 
 
 
 
A bolt egy családi vállalkozás "oldalága". A tulajdonos fő iránya a ruhatervezés-készítés. A varrás során kimaradt anyagokból készülnek  egyedi tervezés és kivitelezés útján a textil babák, egerek, macskák, szívek, terítők. kulcstartók s más apró gyönyörűségek. Egyik szebb mint a másik. S mindegyik kicsit más is a többinél, azaz  egyedi.
 
Közben megérkezett a  tulajdonos is - a mamár  márkanévvé vált  EDYNA kollekciók megálmodója, kivitelezője.
Lelkesen kapacitáltam, hogy  üzletének kínálatát tárja a széles  a nyilvánosság elé a pinterest és egy saját  weboldal segítségével. Egyedisége, a tárgyai minősége, sokkal több emberhez kellene , hogy eljusson, mert   valódi felüdülést, töltekezést jelent már látványuk is. Sbiztossan lenen   vevő is messzebről  portékáira. Főleg azért mert  mindegyik egyedi termék és nincs két egyforma semmiből.
 
Ma  aztán újra  visszamentem az üzletbe, - hogy előzetes  engedélyem   alapján készítsek pár felvételt- a blogomba.
 
S megtudtam még  pár   új dolgot is, a bolt eladójától, aki egyben a  dekoratőre,  és alkotó társa is a egyben  fantasztikus  virág koszorúival a bolt megjelenésének, színvonalának. Például, hogy az üzlet tulajdonosa 20 éves múlttal rendelkezik az elegáns kosztümök, blézerek tervezésében, gyártásában. Az ajándékba kapott  EDYNA Modell prospektusban oly szép , elegáns ruhák látványa  fogad, hogy  úgy érzem, Igen! Ez Az! Szívesen választanék belőle.
 
 
Az üzletben kapható is egyébként a kollekcióból -ha nem is pontosan a fenti katalógusban szereplőkből-.  Nagyon szépek, elegánsak!
 
Mindezek mellett kiegészül a kínálat még  minőségi angol és olasz ruhákkal is, amit személyesen   a tulajdonos válogat össze, hogy   passzoljon az ő stílusához.
 
Nem beszéltem még a  minden felé megjelenő fém tárgyakról, órákról,szívekről, amelyeket szintén  külföldről  hoznak az üzletbe.
S az egyedi bútorokról, tárolókrók amelyek a falusi bútorok múlt század eleje vagy még régebbi stíusában készültek, hazai  asztalos mestermunkái.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...