2014. január 7., kedd

2014. január 6.

Tökéletes  időjárás van ma délelőtt - Vízkereszt napján-.
 
A hőmérséklet tavaszias, talán 12 fok is lehet. Az emberek többsége  kigombolt kabáttal igyekszik  útján, néhányan kabát nélkül, rövid ujjú ingben. Az égbolt oly  kék, mint a legszebb tavaszi napokon
A ház egyik lakásából   felújítás zaja szűrődik  ki a térre. Jóleső ,békés, tavaszt időző hangulat. A madarak is csicseregnek időnként. A Nap jótékony melengető fénye mindent betölt körülöttem . Távoli zajok simulnak egymásba.
Süttetem arcom a   Nappal. Hányszor vágytam rá munkába menet, hogy bárcsak megállhatnék egy  fél órára ilyen idő estén. s  íme  most már  megtehetem. Nagy kincs ez nekem.
 
Pitypang virágzik az egyre  zöldebb  fű ölén. Még csak elszórtan , egynéhány, tavasz hírnökként, bíztatón.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...