2013. december 27., péntek

A tizenhetedik

 17 , tizenhetedik , 17-én,

Nem a kedvenc számom a 17
Meghatározó számom ugyanakkor mégis.

Február 17. -ével  ért véget életem azon része, amikor még értelme volt  feltenni kérdéseimet, hogy mit, hogyan  tegyek? Hogyan lenne  ez, vagy az jó? Bízhattam a válaszban, hogy nincs  benne semmi  számítás, semmi  trükközés. Egész lényével  mindig mellettem állt, s -úgy hiszem- fentről ma is  figyel rám,-  a nagymamám. Mára tudom, hogy ami nekem akkor  természetes volt, az a legnagyobb kincsek egyike,  s egyáltalán nem természetes  viszonyulás.
                                              -----------------------------------
A karácsonyra kapott RÁJÁTSZÁS c. könyvhöz tartozó  CD-t hallgattam ma  éppen.Közben  repkedtek lányomhoz gondolataim,  köszönetem szavaival. Kivel összekött az  anya - gyerek kapcsolaton túl, az a február 17.-e is. Várandós voltam vele éppen.
                                                  -----------------------------
Töltekezem  a  kortárs  költészet legjobbjaival.
Néhányukat élőben is hallottam író-olvasó találkozókon, (Hay Andrást, Grecsó Krisztiánt, Tóth Krisztinát,  Karrafiát Orsolyát) s mindegyikük nagy hatással  volt rám.  Szókimondóak, karakteresek, határozottak. Nagyon  jók!

Épp a  Nincs  mese,  megy  a CD-én. mikor ránézek  a lejátszóra, hogy hányadik szám ez?  S persze a  17.

http://www.youtube.com/watch?v=fGxWotTcYuE
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...