2013. július 18., csütörtök

Ügyfélbarát Budapest Bank, és BKK szolgáltatás

A BKK egyik  bérlet pénztárban felejtettem ma  a bankkártyámat. 
 
Alig , hogy  leszálltam a buszról   megszólalt a  telefonom, és egy hölgy  bejelentkezett, hogy a Budapest Banktól telefonál, érdeklődött, hogy én vagyok-én -mondva nevemet. Nagyon udvariasan  megkérdezte, hogy jelenleg alkalmas-e  számomra, hogy beszéljünk?  Belegyezésem után meglepő kérdést tett fel.  amivel első pillanatban nem is tudtam mit kezdeni.
Megvan-e  a bankkártyám ? - hangzott az egyszerű, de  felettébb szokatlan kérdés?
Átfutott rajtam , hogy milyen kérdés-ez ? Nem akar-e  valaki  csőbe  húzni? De  azért biztos, ami biztos  megnéztem a helyén. S bizony nem volt ott. Azonnal lejátszódott bennem a bérletpénztárban  történt vásárlásom, s már tudtam, hogy igen , ott hagytam el.
 
Fontos  személyi adatok   egyeztetése után elmondta, hogy a  bérletpénztárból felhívták  a bankot  (KÖSZÖNET ÉRTE!  Ez igazán ügyfél központú  hozzáállás), s ő azonnal felfüggesztette a bankkártyámat, majd   részletesen tájékoztatott, hogy hogyan tudom újra   használhatóvá tenni.
 
A bérletpénztárhoz visszamenve, személyi igazolványom bemutatásával megkaptam a bankártyámat. s a legközelebbi  Budapest Bank fiókban 5 perc alatt aktiválva lett a  kártyám.
 
Igazán  ügyfél központú hozzáállás  a BKK  pénztárosa  és  Budapest Bank  részéről. Nagyon jólesett! Köszönöm.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...