2013. június 23., vasárnap

A kalapom

Volt egy álmom, jó tíz évvel ezelőtt. Amire  a mai napig úgy emlékszem , mint amikor felébredtem. Egy  nagyon szép, nagy karimájú  kalapban ültem egy kerti karosszékben.
 
Az álmaink nagy részére  még  ébredés után is  nehéz  visszaemlékeznünk.  De ez az álom  mégis nagyon mélyen  megmaradt.
 
Talán 6 évvel ezelőtt megkaptam álombeli kalapomat a lányaimtól születés, vagy név napomra. Mikor  kibontottam a csomagot nem akartam hinni  a szememnek, mikor  az álombeli kalapomat tartottam a kezemben.
 
A kalap azóta az egyik ajtóm örökös dísze egész évben. Mikor  itt vannak  a nagy nyári melegek , erős napsütések, akkor a fejemre  teszem, s minden hova abba  megyek.  
 
Ma is benne  mentem vásárolni. A boltban levettem, míg  a vásárlást végeztem. A felvágott megvétele után, megszólított az eladó hölgy.
-Megy  strandra?
-Nem, ez a  Nap elleni védekezésem.
-Nagyon szép! dicséri.
(Így röviden elmondom neki álombeli kalapom történetét.)
-Nagyon szép, használja egészséggel! mondja
 
Jólesik.Mindig "feldob" amikor a kalapomat dicsérik.
Már  régóta  figyelem, hogy ez a kalap  hatással van a körülöttem lévőkre. Nemcsak rám.
 
Tegnap  pl. a helyét adta át egy  fiatalember, azon nyomban ahogy felléptem a buszra.
 
Egyszóval ez az én  varázslatos kalapom. Ami megszólásra késztet embereket utcán , üzletben. S mi tagadás én is másképp érzem magam  ha  a fejemen van.
 
Időnként az unokák is fejükre teszik,  s járkálnak benne a lakásban tükörtől tükörig.
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...