2013. május 26., vasárnap

Kora Kora és a hatvanadik

Lányaim,vejeim, unokáim a szülinapomra készülve, elhatározták, hogy  egy   közös ebéddel, vendéglőben ünnepelünk.
Szuper  ujjongtam magamban, a másnapi Gyereknap  okán ez olyan igazi  ünnep  lesz, ahogy én szeretem. 
 
Ők engem köszöntenek én meg Őket. Így betelepedtem órákra  a könyvesboltba, hogy  mindenkinek találjak valami épp neki valót. Ezt sikeresen abszolváltam is,  és  nekiálltam itthon becsomagolni  ajándékaimat, így újra  átnézegettem  , beleolvasgattam mindegyikbe.
Óvodás  unokámnak  szánt  könyvet lapozgatva  megakadt a szemem egy  képen, pontosabban aláírásán  "Kora .....-ból". Fölötte, egy  különös pengetős hangszer.
Hát ezért nem találtam magyarázatot nevemre, 60 éve!
Hiába kerestem a szó eredét, gyökereit.
Nosza internet, nézzem mit tudsz  róla!
 
 
Ráadásul nemcsak egy hangszer, hanem  egy görög eredetű női név is.
 
 
Kora Kora , kettőzve még jobb!
 
Így indult, hát  a szülinapom! Hatvan év után megtudtam miért  áll  oly közel hozzám., - zsigeri szinten-, az  afrikai és a görög kultúra. Ez igazán nagyszerű!
 
Két órával később a buszon, egy  nagyon régen nem látott kolléganőmmel találkoztam, - a vendéglőbe   tartva épp - Nagy volt az öröm mindkettőnkben, s este  folytattuk is telefonon a   dumcsizást  jó másfél órán át.  Át kellett beszélni nagy vonalakban, a kihagyott éveket.  
 
Szuper nap volt! 
A gyerekekkel töltött idő!
A váratlan telefonos gratulációk, jókívánságok!
Az e-mailben kapott kedves köszöntő szavak!
 
Érzem ez egy új kezdet!
Boldog vagyok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...