2012. október 31., szerda

Váratlan látogató

Kis  madáretetőm tetejére reggel  egy igen váratlan látogató szállt.  Ilyen neves madár vendéget    még sosem láttam  a teraszomon. Mozdulni sem  mertem, így saját fényképem sincs  róla. Állt, délcegen a kis  etető  tetején, időnként oldara fordult, befelé nézett rám. Talán egy perc lehetett míg nálam "vendégeskedett"
 
Fényes  fekete  hát és faroktollai csillogtak a rávetülő fényben. Ily  közelről még nem láttam sosem  sólymot , se  kicsit, se  nagyot. Nagyon  boldog vagyok.
 
Amint elrepült, rögtön keresésére indultam  a neten. Ő egy KISSÓLYOM volt, vagy  törpe sólyom népiesen. Mégpedig  hím,  tollazatának  színéről ítélve.

http://allatvilagunk.hu/madarak/kis_solyom.html
 
A wikipédia leírása  szerint átvonuló téli madár. eszmei értéke 50000Ft ,  S megtisztelt látványával. Szuper!

 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...