2012. augusztus 14., kedd

XXI századi TESCO

Nagy  meglepetés ért a minap.
Vásárlásom végeztével  épp azon  morfondíroztam magamban, hogy, ha  sokan  lesznek a pénztáraknál le  fogom késni a  buszt. S  belső gondolataimra  mintha  csak válasz lett volna, azt láttam, hogy az emberek egy csoportja önállóan  , maga intézi a  fizetést is.
Nem akartam először hinni  a szememnek, hogy  ilyen is létezik már. De nagyon tetszett  a dolog, s persze ki is  akartam próbálni. Ráadásul segítséget is lehetett kérni a kék  köpenyes alkalmazottaktól, akik  láthatóan  a vevőkért  voltak ott. Rendezgettek, pakolgattak,  és  magyaráztak, megtanították a kezdő vásárlókatúj formájára a vevőt , ha  az kellett.
A  rendszer   nagyon egyszerű. A vásárló maga,  a kód leolvasó alá tartja az árucikket amit  vásárolt, a gép rögzíti , s  kiírja  az árát. Jöhet a következő termék, vagy a  vásárlás befejezése. Lehetett  bankkártyával,  de akár  készpénzzel is  fizetni. 
Két perc alatt végeztem, ami   nagyon kedvező időtartam a  fizetésre.

Aki  inkább  pénztárnál szeretne fizetni  természetesen arra  is volt lehetőség. Azonban ez az önkiszolgálós  fizetés  ez nagyon meggyorsítja  a vásárlás menetét.
Szuper! Nagyon tetszik !

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...