2012. február 21., kedd

Belső kérdésemre váratlan találkozás reflektált

Feszültséggel teli  munkanap után, a villamoson próbálom kicsit rendezni gondolataimat , érzéseimet. Lecsukom a szemem is, hogy még jobban kizárjam a külvilágot. Szokatlan hang riaszt fel ebből  a belső világból. Velem szemben egy középkorú  nő epilepsziás  nagyrohama. Szerencsére épp az egyik megállóhoz érünk.  Megyek a vezetőnek szólni, hogy hívjon mentőt. hiszen valószínűleg Ő sokkal hamarabb eredményes lehet  ebben, mint bármelyikünk a  mobilján.  S valóban, még 5 perc sem telik el és ott  van a mentő.
Felszállok egy más  járatra, hogy kerülővel, de folytassam utam hazafelé.
Reménykedni tudok csak abban ezek után, hogy a kerülőút, más tájképe kicsit segít a szomorú. gondolatok elengedésében. Gondolom, hogy majd  bambulok kifelé  az ablakon,  de persze  beszűrődnek a nap  történései  újra és újra. Lehet, hogy már nem vagyok alkalmas  az iskolai terhelésre?

- Csókolom ! -köszön rám mosolyogva ekkor   hirtelen egy volt  tanítványom , aki mamár felnőtt  ember . 27 éves.
Nagyon örülök a váratlan találkozásnak.  S igyekszem jól kihasználni az időt, hogy minél  többet megtudjam arról, hogy van sora, mit csinál? Egyetemre  jár - két év kihagyással, csontvelő átültetés okán.
                                  Mi bajom van nekem, hozzá képest?

 - Programozó lesz, de  karitatív munkákat is végez, egyetemi hallgatók külföldi szakmai kapcsolatait koordinálja.  
                               .......................................................................................

Én tanítottam meg  írni, olvasni, számolni. Újságot szerkesztettünk párukkal  az osztálynak később az iskolának. Tehát  valamikor  tudtam eredményesen  dolgozni. Négy évig részben  a mindennapjai része voltam. és az én mindennapjaimnak része volt az ő élete is. Hatott rám és  én is  hatottam rá valószínüleg.
Mi változott meg bennem, vagy körülöttem, vagy mindkettőben, hogy úgy érzem-,egyre többször-, hatástalanok a mondataim,  vagy  amit a munkámról, feladatomról gondolok elavult ? 





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...