2011. július 20., szerda

időkapszula

Régi családi levelek akadtak kezembe. Olyanok mint a ma divatosnak nevezett időkapszulák, amit az utókornak helyeznek el időnként jelenünkről.


" Forrón szeretett drága jó Anyuskám!

Ne tessék haragudni, hogy levelem ily soká késett, de nagyon sok a dolgom, úgyhogy csak este 9 után van mindig néhány nyugodt percem..Ma azonban nincsenek itthon vacsorán, (?!) s több időm van. Először is édes jó Anyukámnak írok.

A cipőt megkaptam, s nagyon jó, remélem kitart addig amíg itt leszünk. A pénzt megint Anyuskámnak küldöm Ugye jól van így. A Bözsi kérte tőlem a barna felcipőmet. De tessék neki megmondani, hogy bármennyire is szeretnék rajta segíteni, most nem tudok. Amíg Leányfalun vagyunk, addig nekem is kell, mert ha esik az eső, nem húzhatok fehér cipőt. Ha visszamegyünk Pestre akkor megkapja, mert ott már a lack cipőm is nyugodtan használhatom, Addig legyen szegény kislány türelemmel, hisz mindannyian abból élünk. E hónap végéig maradunk Leányfalun.

Én elég jól vagyok itt. Szép barnára sütött a nap. Gyönyörű idő van. Hála Istennek!. Nem tudom mi lehet az én kinevezésemmel. (tanítói) Bözsitől ma kaptam levelet, amelyben azt írja, hoyg még mindig nincs neki se reménye, hogy kinevezzék .(tanítónak) Pedig Ő József főherceg ajánló levelét is csatolta kérvényéhez. Negyon nehéz dolog ez. Annyit imádkozom, hogy sikerüljön.

Tessék szíves lenni egy nagyon hosszú levelet írni! Nagyon várom.

Kezeit csókolja szeretettel hálás lánya

Ilonka "


1926 vagy 27 nyara valószínűleg

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...