2011. április 24., vasárnap

Madarak a teraszomon




Rigókat fényképezni nem könnyű. Annyira "belakták" magukat a teraszomra, hogy most már közelebb engednek magukhoz. Olyannnyira, hogy tegnap az erkélyajtóban állva percekig nyugodtan figyelhettem Őkelmét falatozás közben. Elég vicces volt, mert az etető kb. akkora mint Ő maga. ( Be kell szereznem, -vagy saját magamnak készíteni - egy nagyobb etetőt, amiben többen is elférnek kényelmesen.
Van még egy madárpárom - tengelicek- Ők azért még bizalmatlanabbak, bár ma harmadik taggal bővültek a reggeli napraforgó étrendehez.
Hogy ne írjak butaságot, ellenőriztem gondolatomat , hogy valóban tengelicet látok-e?, - régen volt amikor napi közelségben éltem különböző madarakkal, növényekkel- ráakadtam egy csodaszép blogra madarakról és növényekről.

S ne feledkezzem meg verebeimről - Afrodité madarairól- Vidám ugrálásaikkal csivitelésükkel jelzik a környezetnek, hogy érdemes erre a teraszra is vetni egy futó pillantást! Igaz ők mindig széthánynak maguk körül egy kis földet a balkonládákból, de nem tudok rájuk haragudni.
Tegnap borsót ületettem a ládákba. No nem azért mert abból akarok borsólevest főzni idővel, hanem, hogy gyökérzete a megkötött nirtogénnel javítsa majd a földem minőségét. Otthon. régen persze - mármint Kovácsiban - nagyban ment a borsóvetés. , s miután a gereblyével lenyomkodtuk a földet rá -nagyapámmal, -még gallyakkal is fedtük az ágyásokat a rigók ellen.

Kíváncsi vagyok itt felfedezik-e madaraim a csemegét:-)

Útjelző: ahol a tengelicről és más madarakról, növényekről profi képek találhatók.http://vasutag.freeblog.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...