2010. október 11., hétfő

"X FAKTOR"


Örömmel láttam, hogy jó volt a megérzésem, mikor bolyongásaim során felfedeztett különleges kapu mögé- melyet NAPKAPUNAK neveztem el- egy művészházat képzeltem.
S valóban az X faktorban az egyik mentorház kapujaként láttam kinyílni azt az impozán aranyló korongot, amely a nyáron annyira megtetszett. (Malek Miklós és csapata kapta meg. ) A felvételek alapján a kertben is- és a házban letisztult formák a bútorokban, díszítő elemekben. A kert szobrai -plasztikái (? ) mind a forma tisztaságát a kő (talán márvány), és a fém nemes összhangját hírdeti.


Igazán tetszetős XXI. századi épületet és kertet rejt a NAPKAPU


Valami ilyet is képzeltem mögé mikor rátaláltam egyik sétám során, a nyáron :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...