2010. május 20., csütörtök

Hang elakad

Nem rajongok a a graffitikért, sőt minden kezdeményezést örömmel üdvözöltem magamban ami, eltávolításukra irányult, de ma elakadt a lélegzetem, mikor kinéztem a villamos ablakán.
Az Akadémia jó 120 méter hosszú téglakerítését, ember magasságban lefestették sötétszürkére. Még ott is, ahol a kerítést megtörte egy-egy épület fala. Kíméletlenül azt is bemázolták az adott magasságban sötétszürkére.
Én még ilyen rondát nem láttam.
A végén azonban meghagytak egy 3-5 méternyi részt graffitisen.
Magamban felkiálltottam S.O.S. jöjjön egy graffitis és csináljon valami mintát erre a csúnya , hosszú sötét csíkra.

Lehet, persze hogy gondos színtanulmányokat végeztek a lefestés előtt, s talán arra következtetésre jutottak, hogy ez lehet az a szín amitől még egy graffitisnak is elmegy a kedve a fújkálástól, festegetéstől.
Amit nem csodálnék.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...