2009. szeptember 27., vasárnap

Gránátalma








Sikerült elkészítenem / illetve megkaptam az utolsó képet, gránátalma sorozatomhoz
Évek óta kattintgatom e varázslatos gyümölcs "életszakaszairól" a képeket, mert a termés beérése egyáltalán nem szokványos. A rengeteg bimbóból most is csak alig 10 jutott el a beérésig
Úgy 28 évvel ezelőtt láttam, kóstoltam először ezt a gyümölcsöt, és azóta a neve és látványa összeforrt nekem anyámmal.
Ő hozta a városból az unokáinak . Én még azelőtt azt hiszem a nevét sem hallottam.
Anya nagyon boldog volt "szerzeményével",és az ajándékozás örömével is.

Nekem meg azóta kapcsolódási pottá vált.

Mindig Ő jut eszembe a gyümölcs nevéről, vagy látványáról.

Magam előtt látom az örömét, mosolyát, ahogy mutatja hogy mennyi mag van benne, s hogyan kell magát a gyümölcshúst is megkapni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...