2009. február 25., szerda

Egyesített bérlet


Januártól új - és persze jóval drágább - bérlettel lehet közlekedni a városban. Az egyesített Budapest bérlettel, amely érvényes minden elővárosi tömegközlekedési buszra, vonatra a város területén belül. Ennek nagyon örültem de már az első hétem megtapasztaltam, hogy egyrészt vagy nem áll meg a távolsági járat vagy ha meg is áll mert leszálló van éppen a megállóban, nem igazán örülnek a felszálló Budapest bérletesnek.

Úgy látszik mások nem csupán tudomásul vették, hogy a drágább bérlet nem jelent semmi pluszt, hanem szót is emeltek a szolgáltatás használhatóságáért.

Ugyanis lényeges változás állt be alig egy hete!

HA az ember feltartja bérletét jól láthatóan, megáll a távolsági busz!

Sőt már megjegyzések, kioktatások sincsenek mint ahogy azt az elmúlt két hónapban többször is megkaptam, vagy másokét hallgathattam
Igen sokat jelent egyébként ez a változás számomra, mert lényegesen könnyebbé vált a reggeli csúcsban a közlekedésem. Nem kell reménytelenül állnom a megállóban a tömött bkv buszokra fel nem jutván. A sokkal tágasabb és kevésbé tömött távolsági buszokkal valóban könyebbé vált a munkába indulás/ érkezés.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...