2008. augusztus 10., vasárnap

Vasárnap reggeli kérdés

Ma igen korán, már fél 8-kor a indukltam a KEK arborétumába. Az idő gyönyörű. Vasárnap lévén ember alig van az utcán. Ilyenkor jó leülni az arborétumban, mert senki sincs, csak én meg a madarak, szitakötők, lepkék.
A kapuban azonban "kutyás" Évával találkoztam (ugyanis nem tudom a vezetéknevét, s mások is így azonosítják be a házban:-)
Azért kutyás, mert korábban évtizedekig volt kutyája akivel mindig sétált itt a környéken -mint a többi kutyás- . Azonben úgy egy éve meghalt a kuytája, s akkor eldöntötte, hyog bármennyire is szereti a kutyákat,többé nem lesz kutyája, mert már nem bírja a folytonos munkát ami egy kutyával jár. Sétáltatás, kosztolás, orvoshoz járás stb. Azonban azóta is gyakran lehet látni kutyát sétáltatni, mert szívesen vállalja más kutyáját egypár napra, ha a tulajdonos megkéri rá.
Éva egyébként gépészmérnök, nyugdíjas, és a másik lépcsőházban lakik. Mégis elég sokat beszélgettünk az elmúlt években, főleg a ház közös dolgai kapcsán indult el a beszélgetés köztünk, de mamár személyes témák is szóbajönnek. Éva elég közlékeny, beszélgetős lakótárs.
Azt kérdezte ma tőlem, hogy utazgatós tipus vagyok-e?
Nem naygon tudtam hogy mit is válaszolhatnék erre, mert utazgatni szeretnék, de egyedül nem vágok bele ilyen kalandokba. Így azt mondtam, hogy nem igen utazgatom. De miért kérdi?
Válasza:
"Arra gondolt, hogy jó lenne csak úgy felülni a vonatra és egy-egy város megnézni, s este hazajönni. Annyi szép hely van az országban, s milyen jó lenne megismerni."
Ez adolog nekem is kedvemre lenne, mondtam, s szívesen megnéznék én is sok helyet az országban, de szeptembertől csak hétvégeken lehetséges ez.
Mondta, hogy majd beszélünk róla még, és bement a kölcsönkapott fehér uszkárral.
Hát nem tudom mi lesz belőle, de jó lenne utazgatni, így egy-egy napra. ez teljesen megfelelne az én elképzeléseimnek is.
A vicc az egészben, hogy szerintem Ő sem tudja az én nevemet, így még egymáshoz a kaputelefonon sem tudon beszólni. telefonszá sem került szóba.
Majd kiderül mi lesz ennek a vasárnap reggeli ötletnek a folytatása.
Kezdek hozzászokni, hogy hagyni kell a dolgokat a maguk ütemében folyni, s vagy lesz valami belőlük, vagy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...