2008. augusztus 17., vasárnap

Kis tó partján

Van egy-két kedvenc helyem KEK arborétmában
Az egyiket minden oldalról lágyan ölelik a bokrok, fák, a másik meg a kis tó partján nagy réttel a hátterével a szabadság illuziója.

Meditálásra, gondolatok rendezésre kiválóan alkalmas terek ezek.
Ma is épp tó parján írogattam, méláztam arról, hogy mennyire meghatározó egy ember számára, ha nem kívánt gyermekként, nem valós családban jön világra, mikor beszélgetést hallottam mögöttem.
Hátrafordulván egy ifjú párt pillantottam meg, akik valószínüleg épphogy pár perce kötöttek házasságot, s épp itt a tó partján készítetnek magukról felvételeket. :-)

Érdekes, véletlen esemény ez a gondolataimra. Hiszen nem mindennapos azért, hogy itt fiatal párok fényképezkedjek. ( 8 éve mióta meglehetősen gyakran kijárok ide ez a második alkalom)
Remélem boldog, szép életük lesz !

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...