2008. január 20., vasárnap

szivárvány, hóvirág és alkonyat

Csak úgy véletlenül kinéztem az ablakomon, s egy hatalmas szivárványt láttam meg. Először el sem akartam hinni. Nem is esett az eső itt, vagy csak én nem vettem észre:-) Néztem hogy alakul, változik, növekszik, élesedik és halványul, terjed ez a pár perces égi tünemény.


S ha már kezemben a fényképeő gépem elhatároztam, hogy akkor lefényképezem az első hóvirágokat is amit láttam, még a múlt héten.
A kert most nem volt magányos.
Egy idősebb hölgy tisztogatta a tél, vagy még ősz ágaitól a füvet.
Megkérdezetm,hogy megengedi-e, hogy így kerítésen kívülről lefényképezzem a hóvirágot.
- Itt benn szebbek vannak! Jöjjön be! és kinyitotta a kulcsra zárt kertkaput.
Odaguggoltam a virágok mellé fényképezni, s közben beszélgettünk:-)
-Már novemberben kibújtak a hóvirágok. Először csak a hosszú levelek, aztán már a virágok is, de még összecsukott szirommal.
S látja ez a másik virág is nyílik már!









De ha tovább megy az utcában van egy másik kert ahol nagyon sok hóvirág van!
Megköszöntem a lehetőséget, s tovább indultam. S valóban lépten nyomom már hóvirágok virítanak a kertekben. S új erőre kapva az őszről itt maradt virágok is néhány üde kis virággal köszöntik a jóidőt.
Az egyik kertben meg egy sárga virágfolt színesítette a zöld füvet. Nem tudom mi lehet, mert elég messze volt.
A séta végére meg az égbolt újra varázsolt. Rószaszín vonalakat, habokat, a kék égre.


1 megjegyzés:

persecuted írta...

Nagy öröm volt számomra, kedves Zsuzsa blogodat olvasni:)Jó kezdet, szép gondolatok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...